אורך זמן תפקוד סוללה במחשב נייד

אורך זמן תפקוד סוללה במחשב נייד

אורך זמן תפקוד סוללה במחשב נייד 3-4 שעות עבודה בממוצע. אך חיי הסוללה של המחשב נייד יכולה להשתנות בהתאם לסוג המחשב ולסוג השימוש במחשב. לדוגמא, אם משתמש במחשב נייד גולש באתרי מדיה חברתית, משחק משחקים וצופה בסרטונים במחשב, הסוללה שלו תתרוקן במהירות רבה יותר מאשר אם הוא עובד על המחשב בצורה סטנדרטית.

השימוש במחשבים ניידים כיום

השימוש כיום במחשבים ניידים נהפך לדבר בסיסי במיוחד היות והרבה אנשים עובדים מהבית. לכן, חשוב לשמור על המחשב הנייד ולהטעין אותו לפני שהסוללה מתרוקנת לגמרי. בנוסף, כדאי לתת לסוללה לעבוד ולא להיות כל היום מחוברת למטען. ככה תשמרו לאורך זמן על חיי הסוללה שלכם.

אורך חיי סוללה למחשב נייד כיום

סוללה של אפל– MacBook Air  מחזיקה (לפי נתוני יצרן)  עד 12 שעות ואילו סוללה של מחשב דל לדוגמא – XPS 13 של Dell מחזיקה (לפי נתוני יצרן) עד 18 שעות. המשמעות היא שניתן להשתמש במחשב הנייד כל היום מבלי שתטען אותו פעם אחת. לכן, אם אתם מחפשים מחשב נייד שמחזיק לאורך רוב שעות היום, אלו בהחלט מחשבים שמתאימים עבורכם. בנוסף, במחשבים אלו הסוללה מחזיקה הרבה זמן בממוצע 2/3 שנים ואפילו יותר (תלוי בשימוש שלכם)

עוד טיפים שחשוב לזכור לפני שיוצאים עם המחשב 

  • אחרי יום עבודה זכרו לחבר את המחשב למטען למחשב, בבוקר הסוללה תהיה מלאה
  • לוודא שהסוללה טעונה לפני שאתם יוצאים מהבית
  • אם אתם לא משתמשים ב WiFi או בבלוטות, כבו אותם
  • השלבים הללו יתנו לך יותר זמן עבודה עם המחשב הנייד שלך

לסיכום

אורך חיי סוללה במחשב נייד משתנים ממחשב למחשב. אבל אם תיישמו את הטיפים שהבאנו לכם במאמר זה, סביר להניח שהסוללה תוכל להחזיק לכם יותר זמן. עוד טיפים בנושא יעלו פה בבלוג שלנו.

באתר בלאנס מחשבים תמצאו את כל סוגי המטענים למחשבים ניידים, סוללות למחשבים ניידים, מקלדות למחשבים ניידים ומסכים למחשבים ניידים הכול במחירים משתלמים במיוחד.


דילוג לתוכן