גיבוי בענן – הטובים ביותר לשנת 2024

גיבוי בענן – הטובים ביותר לשנת 2024

ככל שהביקוש לגיבוי בענן גובר, גדל מספר הספקים המתיימרים להציע את השירותים הכי טובים בתחום. טענות השיווק שלהם גורמות לכל אחד מהם להישמע מושלם. החלטנו לברר בעצמנו ולהעמיד למבחן מי הם באמת הטובים ביותר.

הכל נבחן, המאפיינים ויכולות השירות – החל בגיבויים ובשחזור ועד לזמינות האחסון, הסנכרון, הגיבוי, האמינות והאבטחה. התוצאה – אף אחד לא זכה בכל סימוני הוי, אבל, ניתן לציין שחלקם היו קרובים. היתר, לא שווים את כספנו.

להלן הספקים הנחשבים לטובים ביותר בשנת 2024 בקרב נותני השירות לגיבוי בענן:

  1. IDrive: פתרון הגיבוי הכולל הטוב ביותר > למאמר המלא
  2. Acronis: כלי הגיבוי הבטוח ביותר > למאמר המלא
  3. Backblaze: הנוח ביותר לשימוש עבור מתחילים > למאמר המלא
  4. NordLocker: הטוב ביותר להבטחת פרטיות > למאמר המלא
  5. Zoolz Cloud: מיטב כלי הגיבוי מבוססי ה-AI > למאמר המלא
  6. CrashPlan: מצוין עבור עסקים קטנים > למאמר המלא
  7. SugarSync: מומלץ בזכות הפשטות שלו > למאמר המלא
  8. Carbonite: חווית משתמש נהדרת > למאמר המלא
  9. SpiderOak: הטוב ביותר לאבטחת תאגידים > למאמר המלא
  10. Livedrive: פתרון מעולה לניידים > למאמר המלא

שאלות נפוצות

מדוע כדאי להשתמש בגיבוי מקוון?

גיבוי אונליין מגן על הנתונים האישיים שלכם מאובדן באמצעות שמירת העתק מדויק של… חכו לזה… המגובה בענק. כך למעשה, אם משהו קורה לקבצים החשובים שאתם שומרים או למכשירם, בין שמדובר במתקפת סייבר, גניבה, אסון טבע או מחיקה בטעות, אתם יכולים לנוח בידיעה כי ישנה גרסת קופי עדכנית שתוכלו לשחזר. כמו כן, בניגוד לשירותי סנכרון כמו iCloud, אם אתם מוחקים משהו ממכשירכם, הוא לא נמחק גם מהגיבוי. לצורך העניין, שירות כמו IDrive, מעניק לכם את שלוות הנפש שבידיעה כי נתוניכם מוגנים, לא משנה מה קורה.

האם גיבוי מקוון הוא אמצעי מאובטח?

כל אמצעי גיבוי הענן בשוק מספקים רמת אבטחה כלשהי, אבל חלקם עושים זאת טוב מאחרים. הצפנת 256-bit AES ברמה צבאית היא בגדר סטנדרט אצל רבים מהספקים בתחום, ואולם ישנם כאלה שמציעים רק 128-bit. שירותים מסוימים גם מציעים מפתחות הצפנה אישיים, המבטיחים כי איש מלבדכם יוכל להיכנס לנתונים שלכם, כמו גם 2FA, שבזכותו אתם הופכים פחות חשופים למתקפות, Acronis True Image מספק גם הגנה מפני תוכנות כופר!

מהו שירות הגיבוי המקוון הטוב ביותר?

תלוי. אם אתם רוצים לחבר מספר בלתי מוגבל של מכשירים לחשבונכם ולגבות את הניידים שלכם, בחרו ב-IDrive. להבדיל, במקרה שאתם מעוניינים בשילוב של קלות שימוש, גיבוי ללא הגבלה וכל מאפיין חיוני שהוא, נסו את Backblaze לבסוף, אם מה שאתם מחפשים הוא אבטחה מהשורה הראשונה, נסו את Acronis True Image.

האם ישנם שירותי גיבוי ענן חינמיים ובלתי מוגבלים?

שירותים שמציעים גיבוי ענן ללא הגבלה אולי מאפשרים ניצול של תקופת ניסיון בחינם אבל ברוב המקרים הם לא מספקים ללקוחותיהם חבילות חינמיות. כשזה כן קורה, אתם בדרך כלל לא זוכים לקבל גישה לרוב המאפיינים והפונקציות. ספקים מסוימים שמציעים גיבוי על מספר בלתי מוגבל של מכשירים מגיעים עם תוכנית חינמית כלשהי הכוללת אותם ביצועים ומאפיינים שישנם בתוכניות בתשלום, אבל אם תלכו עליהם, סביר שתאלצו להסתפק במכסת נתונים קטנה ביותר. לדוגמא, ב-IDrive ניתן למצוא חבילה חינמית , אבל היא מגבילה את המשתמש לגיבוי בנפח של 5GB בלבד.

מהו הגיבוי המקוון הטוב ביותר עבור מק?

IDrive הוא הפתרון הטוב ביותר עבור משתמשי מק. אתם מקבלים ממנו אותם מאפיינים, יכולות וביצועים שהייתם רואים בווינדוס. יכול להיות שזה לא נשמע כמו משהו רציני, אבל אפילו כמה מבין שירותי גיבוי הענן המועדפים עלינו, למשל Carbonite, מותאמים יותר למשתמשי ווינדוס.

מהו הגיבוי המקוון הטוב ביותר עבור מחשבים אישיים?

Carbonite. הוא עובד הן על מקים והן על מחשבים אישיים אבל מכיל יותר מאפיינים ויכולות שמתאימים למשתמשי מחשב (ווינדוס).

מהו הגיבוי המקוון הטוב ביותר עבור עסקים קטנים?

רבים מהשירותים ברשימה שלנו מציעים חבילות לעסקים קטנים, אבל אלה של IDrive הן הטובות ביותר. הן מתקדמות יותר מאשר אלה של Carbonite ופחות יקרות ממקבילותיהן ב-Backblaze, אבל צריך לומר כי יש בהן מכסת נתונים. CrashPlan בנוי ספציפית עבור עסקים קטנים הכוללים עד 199 עובדים ויכול להיות בחירה טובה בהקשר זה.

מהו גיבוי התמונה המקוון הטוב ביותר?

כל פתרונות הגיבוי בענן שהכנסנו לרשימה יכולים לספק לכם גיבוי תמונה אבל רק IDrive כולל מאפיין ייחודי לעניין זה (IDrive Face), העושה שימוש בזיהוי פנים על מנת לסייע בארגון התמונות בחשבון ולהפוך את הניווט ביניהן למשימה קלה.

מה ההבדל בין גיבוי בענן לאחסון בענן?

גיבויים הם העתקים מדויקים של הנתונים שלכם, מה שאומר שאתם יכולים לשמור עותק מקורי על המחשב שלכם ואחד נוסף, מאובטח, בענן. אחסון הוא מקום שבו אתם יכולים לשים את המקור (פעולה שמביאה לפינוי שטח אסחון במחשב שלכם); אם תרצו, זה קצת דומה למצב שבו יש לכם ארגז של שמטעס מהילדות ואתם רוצים לשמור אותו אבל אין לכם מספיק מקום עבורו בבית, ולכן אתם מניחים אותו במחסן. Acronis True Image מאפשר לכם הוספת שטח אחסון בענן לחשבונכם ובתוך כך ליהנות מהיתרונות בשני העולמות.

 


דילוג לתוכן