המרכז לפתרונות מחשוב מתקדמים | המרכז לפתרונות מחשוב מתקדמים - מכירה ושיווק מחשבים לבית ולעסק, בניה עיצוב ואחסון אתרי אינטרנטאתרי אינטרנט: בנייה, קידום ואחסון, מחשבים לבית ולעסק,  תמיכה מרחוק ועוד..

 
ראשי גם אני רוצה אינטרנט, מחשב חזק וזול, תמיכה מרחוק, יעוץ, הדרכה

אמון הציבור הוא מלכ"ר הפועל לקידום הגינות בעסקים אשר בראשו עומדת גלית אבישי. אמון הציבור הינו ארגון מידע ואינו ארגון צרכנים. תרבות עסקית שאינה מבוססת על הגינות פוגעת בצרכנים ובעסקים ההגונים: הצרכנים נפגעים מדי יום מחוסר במידע אמין ואפקטיבי, פרסום מטעה, תרבות שירות לקויה, שיטות שיווק אגרסיביות על גבול ההונאה והעדר מענה הולם של גורמי אכיפת החוק. עסקים הוגנים נאלצים להתמודד בשוק תחרותי מול מתחרים המנסים לתפוס כפי יכולתם ללא כל מחוייבות לצרכנים ולכללי מסחר הוגן, תוך עברות על החוק ופגיעה בצרכנים. רשויות המדינה אינן מתתמודדת כראוי עם חלק מהבעיות: לעיתים מופעלת הרגולציה באופן נקודתי ואקראי שאינו יעיל בהדברת עסקים מעוולים ולעתים נקבעות הוראות היוצרות הכבדה מיותרת על עסקים הגונים. לבסוף, בהעדר מידע מבוסס המאפשר לציבור להבדיל בין העסקים ההגונים לאילו שאינם, סובלים עסקים הגונים מחשדנות הצרכנים; 

אמון הציבור, חברה לתועלת הציבור בע"מ (ח.פ. 51-638686-5), נוסד במטרה לקדם הגינות בעסקים בישראל ולהעמיד לרשות הציבור, העסקים ומקבלי ההחלטות מידע אמין ומקצועי שישרת מטרה זו. הארגון הוקם תוך התאמה מבנית מיוחדת, ע"י הפרדת רשויות, בין מועצה ציבורית, האמונה על כללי ההגינות שהארגון מבקר באמצעותם את התנהולות העסקים, צוות מפעיל, האחראי על טיפול בתלונות הציבור ויידוע הציבור בהתנהלות של עסקים, מוסד ליישוב מחלוקות בראשות ד"ר שמואל בכר ומוסד עליון לשלילת תו אמון הציבור מגוף שמפר את הכללים באופן סדרתי בראשות שופטת בית המשפט העליון (בדימוס) דליה דורנר. לארגון אישור מוסד ציבורי לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

מהי פעולתו של אמון הציבור? אמון הציבור פועל לקידום הגינות בעסקים במתכונת הנהוגה בעולם, ותוך שיתוף פעולה עם הארגון האמריקאי ה- ™BBB, הפועל זה כמאה שנים.

מה הצרכן מעדיף ומה הוא מקבל? לצרכן חשוב לדעת כיצב מתנהל העסק שבו הוא שוקל לרכוש - מה יקרה אם תהיה בעיה, מה יקרה אם העסק לא יפתור אותה בעקבות תלונה בעצמו. לצרכן גם חשוב לקבל התראות על עסקים בעייתיים במיוחד, ותשובות לשאלות בתחום הצרכני בומתחומים חברתיים שונים. כל אלה מקבל הצרכן הפונה לאמון הציבור:

                                      בטחון צרכני   התחייבות של עסקים   כתובת לתלונות הציבור   כללים ברורים ומחייבים   חברות ללא תשלום

גם אני רוצה לפרגן לבלאנס


 
kube-1 kube-2 kube-3 kube-4